Idé

Alltså jag har fått en idé.. Det hade varit himla roligt att skriva ut alla sms, mail och kommentarer som jag får av mina beundrare.. Fast å andra sidan kanske det är lite taskigt att hänga ut dem här, ifall de nu skulle läsa min blogg... Men visst hade det varit roligt? Äsch, jag kanske kan skriva några, utan att säga från vem det är..

  • WHAT ARE YOU DOING DARLING? MISSING YOU!
  • Jag vill att du vara med mig därför någonsin (Google translation)
  • Please come to work, missing your presence a lot =)
  • I know you want a comedian and I am not, but for you I can be a joker or comedian =)

Insåg att jag tydligen hade tagit bort de flesta.. Men jag är säker på att det kommer flera, så om ni tycker det är roligt så kan ni nog få läsa några fler om ett tag.



 Två ivriga gatuhundar väntar på att få äta av våran grillade kyckling


Comment
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Haft en bra lördag?=)

2010-11-13 @ 23:31:39
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0