Ingen trafik...

Nästan i alla fall. Idag var jag åter igen hemma på en timma! Jag blir helt lycklig när det går så snabbt, det betyder att jag har lite extra vaken tid då jag brukar somna runt tio tiden. Då sover jag ungefär i 9 timmar, och så mycket behöver jag egentligen inte sova. Ska försöka ändra på detta.

Jag blir lycklig väldigt lätt här. Så fort saker och ting fungerar som det ska så är allting helt perfekt.

  • Maushi var här och städade igen (hon ska städa varje dag, men man vet aldrig) och hon städade mitt badrum = Lycklig.
  • Taxin hämtade mig i tid och jag var hemma på en timma = Lycklig
  • Mitt internet fungerar, även mitt Spotify = Lycklig
  • Det är inte strömavbrott idag = Lycklig
  • Jag ska snart ta en dusch och jag har varmvatten = Lycklig
  • Min TV fungerar som den ska = Lycklig
  • Jag ska snart åka till Mumbai = Lycklig
  • Snart är det December och jag får börja på min chockladkalender = Lyckligast =)

Så nu har jag alltså flera timmar kvar innan jag ska sova, jag ska gå ut och äta och köpa lite grejer bland annat något som gör att mitt rum luktar gott! Även lite medicin så jag inte blir sjukare..

Vet inte om det syns, men det är världens längsta raksträcka. Typ.


Comment
Postat av: Lisa

Glöm inte att köpa en poster till dina stackars vita ensamma väggar :-)

2010-11-11 @ 18:22:36

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0