Jag har varit så

ARG idag! Inte hela dagen, det började efter klockan 6, kan ni då gissa varför? Japp det har med bil att göra. En timma och 10 minuter stod jag och väntade på att min bil skulle komma och hämta mig. Jag ringde otaliga gånger till chaufförchefen Deepak och var riktigt arg, skällde på honom att det inte var acceptabelt osv. "Sorry mam" var det jag fick ur honom, men vad hjälpte det mig!

Jag stod ute och väntade, jag kände hur det började blåsa och bli lite kyligt och tänkte att regnet var på väg. Tre droppar kom, sedan öppnade sig himlen rejält. Jag hann knappt reagera innan det öste ner! Mina fina lockar försvann med första droppen regn =(. Regnet och att mina lockar försvann gjorde mig ännu argare, plus att mina skor kändes förstörda. När bilen kom, en timme och tio minuter försent, och jag hade satt mig tillrätta tog jag några djupa andetag och lugnade faktiskt ner mig. Fastän jag var hemma 20.40 idag så känner jag mig inte arg...

Min granne Rukesh ringde mig när jag satt i bilen och undrade vart jag var. Han var hungrig och ville att vi skulle beställa mat. Men han var snäll och väntade tills jag kommit hem så vi kunde äta tillsammans. Det blev bara en snabbis tillsammans idag, för jag känner mig så himla trött och ska faktiskt gå och lägga mig nu. Jag är så glad att jag har en Rukesh i min närhet.. Alltid roligare att vara tillsammans än att vara själv..

Godnatt!

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0