Jag som skulle vara duktig

Alltså duktig på att skriva, så blev det ingenting. Men det finns en jättebra anledning till detta, det blev strömavbrott! Och min enda ljuskälla datorn hade inget batteri så den dog. Det var störmavbrott i cirka två timmar, vaknade vid ett tiden av att lampan tändes. När jag kom hem eunt sju tiden var det också strömavbrott och hade varit sedan 5 tiden tydligen. Men nu funkar det i alla fall. Om 45 minuter kommer taxin och hämtar mig, och jag ligger fortfarande i sängen och njuter av att göra ingenting! Men jag måste snart gå upp och fixa mig. Idag börjar en ny cykel på jobbet, så äntligen kommer det vara mycket att göra igen, i några dagar i alla fall.. Och ikväll ska jag försöka lägga upp bilder på mitt rum, jag gissar att ni är lite nyfinka, just nu hinner jag inte det...

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0