Kvällen

Sorry för dålig uppdatering, idag har jag verkligen inte haft tid. Jag har inte haft en lugn stund förrän nu, 5 över tolv! Någon kommer vara trött imorgon...Imorse så hade jag en galen taxiförare, vi blev påkörda av en buss (inget allvarligt, men det var lite läskigt att se hur bussen kom emot en), nästa kört på en rickshaw och kört ner i ett dike så att jag fick gå hem sista biten för att han inte kom loss.. Folk försökte hjälpa honom, och när de stod där bredvid bilen, så var det full fräs på backen och vattnet stänkte ner allihopa, så ingen ville hjälpa honom! Haha, men han kom loss sen såg jag då han körde förbi mig..

Väl hemma så gick jag ut med en gång och shoppade lite grann, en hårklämma och en topp blev det. Jag gick även runt och letade efter och frågade efter bussen till flygplatsen. En kille jag frågade hade verkligen ingen koll. Han sa att det inte går direktbuss till inrikes, bara till utrikes.. Han missade visst att de båda är i samma byggnad! Men i alla fall, när jag kom hem så hittade jag en jättebra sida och nu har jag all information jag behöver. Och det bästa av allt, bussen går nästan precis utanför min dörr!

Jag var hemma runt halv tio och efter ett tag så kom Rukesh förbi och vi har snackat samtidigt som jag har fixat med lite grejer här hemma. För en stund sen gick han hem, för jag kände att jag behöver sova. Och blogga såklart... Jag hoppas jag är lite mer aktiv i mitt skrivande imorgon, sorry igen för att jag knappt skrivit idag..

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0