Lordag

Idag ska jag till kontoret i Langford Town, alltsa Nordictalks kontor. Jag ska pilla med lite smagrejer och sa ska jag boka en resa till Mumbai. 26-30 november ska jag dit, ska bli sa harligt och antligen fa komma dit och fa ordentligt med varme. Har ar det faktiskt jattekallt, och jag maste sova med klader for att inte frysa. Jag har inget duntacke, det ar nog darfor. Och det regnar otroligt mycket har. Typ varje dag nastan! Tydligen sa ar det inte regnsasong i Bangalore utan det regnar lite da och da... Efter kontoret sa ska jag forsoka oppna upp ett bankkonto, om det ar oppet vill saga. Det ar ju dagen efter Diwali sa det kanske ar stangt.. Det kommer sakert inte bli klart idag, det behovs sakert fler papper an de jag har pa mig just nu.. Jag tycker att det dar registreringsbeviset borde racka, men jag tror inte det.. Aven for att fa ett vanligt kontant simkort behovs en massa papper, aven for indier. Min kollega hade ett gammalt Bangalorenummer som han inte anvande och da fick jag det. Sa latt slapp jag allt pappersbesvar! Bankkonto ar nog det enda som behovs fixas, sen ar jag nog all set!

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0