Ny chaufför

Igår hade vi en ny chaufför, och det var även samma förare idag. Han är heeelt galen i trafiken. I morse så höll vi på att krocka med en rickshaw i en T-korsning. Båda såg varandra, och båda ville köra. Det slutade med tvärnit, och centimeter från en krock! Alla grejer vi hade i bilen flög fram i framsätet, och chauffören började skälla på den andra mannen, så där satt vi ett tag och fick lyssna på deras bråk om vems felet var. Jag antar att det var rickshawns fel, de har inte mycket rätt i trafiken här inte..

På vägen hem höll vi på att krocka två gånger och en gång körde vi in i en rickshaw, dock var det i en bilkö så det var ju inget allvarligt. Men ändå, han verkar ju inte ha mycket koll den snubben. Jag hoppas vi får en ny chaufför snart igen. Det brukar ju vara olika varje dag, så jag är väldigt förvånad över att ha haft honom två dagar i rad nu..

Nu ska jag gå över till min granne så ska vi nog gå ut och äta något om det inte regnar för tillfället!

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0