Nyss hemkommen

Min sötnoshund har varit supersöt som vanligt. Dock var hon inte lika flamsig som igår när hon slängde sig framför mina fötter flera gånger för att bli klappad. Men busig är hon allt. Jag ska nog ta med mig lite såna där nyttiga tuggben på måndag. Det kan inte vara bra att äta kakor och dricka chai varje dag. (Ja, jag har sett att folk ger honom te, de har till och med sagt; Be careful, its hot! Som om han skulle fatta det!?) Jag kommer sakna honom när jag måste lämna kontoret jag jobbar på nu. Fast det är i Januari så det är ett tag kvar...

Har haft det jättekul på jobbet idag. Det var nog bara för att det var fredag och alla var lite flummiga. Så återigen kan jag säga Thank God its friday! Jag skulle egentligen ha gått ut och ätit med min granne, men nu får jag inte tag på honom så jag har beställt mat hem istället.. Kanske att jag går ut senare ikväll, men vi får se hur det blir.. Det är ganska skönt att bara få vara hemma ett tag för sig själv faktiskt.. Kanske äta lite Grillchips?!

Jag har inga nya bilder på min kamera, därför som ni har fått dåligt med kort på sistone. Det är så svårt att ta kort när man åker i bilen, det är typ det enda jag gör känns det som! Ikväll tog det mig en timma och fyrtio minuter att komma hem, det är nog bara för att det är fredag. Stackars Linda som åker med mig, har alltid en timma extra för att komma hem! På morgonen tar det henne bara 15 minuter mellan våra hus. Men min gata, som hon måste korsa för att komma hem, är alltid helt fullsmockad med bilar!

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0