Oh

Jag onskar att jag hade snabbt internet hemma, eller internet overhuvudtaget kanske jag ska saga. Jag vill sa garna lagga in bilder och filmer, jag vet att det ar lite trakigt att bara lasa text hela tiden. Men sa fort det ar fixat sa lovar jag att det kommer bli battre, och fler inlagg an de som har varit pa sistone. Nu har jag varit pa min BBQ, och jag hoppas att jag hade kul, har ju inte varit dar annu (tidsinstallt inlagg). Men det hade jag sakert..

Ja just det, jag ringde Deepak min chauffor igar och klagade pa att det tog sa lang tid hem. Det ar inte acceptabelt, sa jag! Sa nu hoppas jag att det gar snabbare pa mandag. Sahar ligger det till, Philip betalar ett fast pris varje dag till Deepak som ar chef. Deepak betalar sina chaufforer (de som kor mig) per kilometer. Och jag tror att de fiskar efter varenda liten kilometer, darfor tar det sa lang tid. Men nu har jag skallt, och jag ska saga till han som kor mig pa mandag att max en timma ska det ta hem, annars rapporterar jag till hans chef! Sa jag hoppas pa andring...

Comment
Postat av: melinda ♥

svara på min fråga i min blogg! ;)

2010-11-28 @ 20:08:50
URL: http://fotoblixtt.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0