Party

Har haft en trevlig eftermiddag tillsammans med min granne och hans kompisar på våran takterass som jag helt har missat att vi har! Hädanefter blir det solning på terassen när jag är ledig, alltså på helgerna.. Hoppas det blir soligt imorgon, då ska jag ligga där uppe och kolla på film, sola och läsa, gud vad skönt! Jag har verkligen saknat något ställe att sola på, men nu så...

Ska nu göra mig iordning för den här partykvällen som lär sluta runt 12! Fast det kanske är skönt att vara pigg när man vaknar imorgon? Jaja, här har ni min mahendi i all fall. 30 kronor fick jag betala för båda händerna, lite dyrt faktiskt, men det får det vara värt i och med att jag har väntat så länge på att få det...

 Haha, ser ni hur jag koncentrerar mig med benet!?

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0