Så trött

Jag har haft en lugn stund ända sedan jag kom hit till Bangalore, men nu är jag så trött på desas indiska killar! Kan de inte bara låta mig vara ifred, sluta snacka skit och sluta bli kär i mig! Jag vet att allt detta händer bara för att jag är vit, inte på grund av något annat och det är skitjobbigt! Det är ju ingenting jag kan undvika direkt.. Varför ska min hudfärg vara så himla speciell? Varje morgon jag vaknar har jag typ 5-6 olästa sms från dessa killar, ibland även missade samtal och även tyvärr samtal som jag har svarat på som jag sedan ångrar mig. Igår kväll ringde en kollega som INTE är kär i mig, men nu vet jag inte vad jag tror längre.. Han blev typ arg på mig för att jag umgicks med min granne, han verkade svartsjuk men sa att han bara ville "rädda mig" från alla killar som vill ha mig.. Dock har min granne än så länge inte visat några såna tecken, tack och lov! Han känns lite mer modern och europeisk jämfört med mina kollegor, han blir nog inte kär i mig på grund av att jag är vit.. Jag hoppas inte det i alla fall...

Nu tar jag en paus från mina kollegor, jag orkar ärligt talat inte med dem. Blir det för mycket kommer jag faktiskt säga till min chef på jobbet. Ibland känner man bara för att isolera sig från alla jobbiga människor här, och idag är en sådan dag!

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0