Sista dagen i Mumbai

Idag ska jag och Vinnie kolla pa bio, igen, och kaka varldens godaste nachos som de saljer pa biografen. Efter det ska jag hamta mina klader som ar klara vid den tiden.  Jag aker nog hemifran strax efter sju ikvall, for att ta mig till flygplatsen. Flyget gar klockan nio ikvall, skont att ha en hel dag har innan man aker tillbaks hem.

Jag har typ ingenting att skriva om nar jag ar i Mumbai kanner jag, det hander inte sa mycket har... Det blir nog desto mer nar jag val har kommit hem igen och alla problem ger sig till kanna igen. Jag har haft en skon paus fran mina kollegor nar jag har varit har, har anvant mig av mitt Mumbai nummer, som ingen av dem har... For dem har det sakert varit extremt frustrerande att inte kunna smsa med mig, medans jag har njutit otroligt mycket.. Men snart bar det av till vardagen igen...

Comment
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: haha ja nu fixar killar också sina läppar ;)

2010-12-01 @ 02:58:20
URL: http://vadfanskajagheta.se

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0