Söndagkväll

Nästan hela söndagen har jag varit själv och det har varit så otroligt skönt att bara få koppla av och göra ingenting! Jag var visserligen ute i några timmar och upptäckte Koramangala, dock hittade jag inte så mycket spännande.. Käkade lunch på världens sämsta ställe, beställde en sizzler som jag älskar, men jag blev så besviken. Äckliga kycklingbitar, ett visset vitlöksbröd och typ fem bitar morot, och två mini, mini bitar blomkål, för 150rs! Katastrof.. Mycket pengar för sådan dålig mat, men sånt kan man ju inte veta i förväg. Nu vet jag att jag aldrig mer ska gå dit.

Kvällen spenderades med min kära granne Rukesh. Vi snackade, lyssnade på musik och åt. Jag är så glad att jag har en bra granne att umgås med. Han lovade att vi ska gå "clubbing" nästa helg och jag längtar redan.. Vid nio tiden ska vi vara på klubben, för de stänger redan halv 12. Vad vi ska hitta på då vet jag inte.. Klubbar stänger extremt tidigt i Bangalore.. Det får väl bli någon efterfest någonstans efter det.. Rukesh var även bland den 1000e som sa till mig att jag MÅSTE åka till Mysore. Alla som jag pratat med har nämnt Mysore, så det finns nog inte så mycket att val. Jag måste tydligen åka dit. Jag har hört talas om ett palats där, så det verkar vara det man ska se... Vi får se när det blir Mysore för min del, någon söndag snart kanske...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0