Sorry

att det blivit sa lite skrivande pa bloggen, men som sagt sa har jag inte internet hemma, blogg.se fungerar inte pa jobbet, inte heller hotmail. Och jag har inte haft tid att ga till internetcafe nar jag kommit hem efter jobbet. Min chef betalar en bilfirma 700rs per dag som jag aker med de, chefen pa bilfirman betalar sina anstallda per kilometer, vilket betyder att de saklart vill kora sa manga kilometer som mojligt. Det tar mellan 1,5 - 2 timmar for mig att komma hem, och det ska inte ta langre an en timma. Jag ska ringa och klaga till Deepak (chefen for bilfirman) for det ar alldeles for lange att aka. Jag har till och med flyttat narmare kontoret, men det tar langre tid for mig att komma hem nu! Sa alltsa ar jag hemma runt atta, och da ska jag ata och fixa lite hemma. Sa jag ar klar runt tio och da brukar jag ga och lagga mig, och affarerna stanger da ocksa, sa det finns inte tid for internetcafe...

Igar efter FRO, sa firade jag med att ga och klippa mig. Haret hade blivit riktigt langt, sa jag chansade och gick in pa en salong som lag pa vagen hem. An sa lange ar det ju stylat av dem, sa det ser fint ut! Vi far se nar jag har tvattat haret om det blivit forstort som det blev sist.. Hoppas inte!

Hoppas alla har det bra dar hemma. Happy Diwali pa er =)

PS. Mamma jag laste ditt mail idag en snabbis, och det du hade skrivit pa hindi var ratt, fast de uttalas med ett D i borjan... Och det betyder tack =)

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0