Trollet

Jag har fått en ny kompis, Trollet. En hund som ligger utanför kontoret, han är så himla söt! Jag tar alltid med mig mat till honom och han blir jätteglad varje gång han ser mig. Han lägger sig alltid ner på rygg så att jag ska klappa honom, men då han är en gatuhund vågar jag inte klappa honom på grund av sjukdomar. Jag tycker så synd om honom då han bara vill ha lite kärlek. Jag klappade honom med fötterna, med skorna på igår. Jag kände mig lite elak men han verkade gilla det ändå..

Här har ni honom, trollet. Han har jättestora runda öron och ser ut som en stor mus.

Comment
Postat av: Vickan

Nawww, vilken sotnos! Ja, han ser verkligen ut som en mus!

2010-11-12 @ 19:34:52
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0