Utklädda män

Träffade på dessa snubbar på lunchen idag...Han till vänster ser jättearg ut, och när jag närmade mig honom gjorde han arga miner och grymtade åt mig så jag blev faktiskt lite rädd.. Men han visade sig vara ganska snäll.. Det var tydligen någon "folkets dag" idag på jobbet. Så de hade klätt ut sig till några speciella människor, antingen var det typiskt Karnataka eller Kerala, jag hörde både och så jag vet inte vad som stämmer. De klär ut sig så här och så uppträder de med olika danser.. Jag frågade hur de dansade så jag fick även en liten uppvisning =).

Imorgon kväll ska jag hem till mina chefer på farvälparty av en kille, Antti, som har varit här och jobbat i två månader. Jag ska få hemmalagad sydindisk mat, jag hoppas det blir gott.. Ska försöka att inte stanna så länge då jag ska upp extra tidigt på fredagen... Det är mycket att göra på jobbet och det är sista dan på fredag så jag behöver komma dit lite tidigare tror jag...
                           
                           


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0