Varan ritual

Har har ni min och Trollets kvallsritual nar det ar dags for mig att aka hem.. Hon kommer alltid hem och sager hej da, gissar jag att hon gor i alla fall. Hon var inte sa livfull bara, hon har varit lite slo pa sistone, men ni far en ide om hur det gar till i alla fall... Det ser lite hemskt ut nar jag klappar henne med foten, men hon ar sa himla smutsig, och jag vet inte om hon har loss eller nagonting sadant. Hon far lite karlek i alla fall och hon ser himla nojd ut med det hon far...




Har jag sagt att jag inte ar den enda som matar henne? Hon verkar vara omtyckt av ganska manga pa jobbet, jag ser henne ofta ata kakor, chiapatti eller dricka lite chai...Av mig far hon min overblivna lunch varje dag nastan.

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0