Wihoooo

Äntligen har jag fått Internet! Det tog lite tid, men till slut så... Man känner sig helt handikappad utan internet, det finns inte mycket att göra utan alltså... Idag har det bara hänt bra saker:

  • Taxin kom försent i morse, så jag kom försent till jobbet
  • Jag blev klar med mitt arbete 10.30 och satt efter det och chattade med mina arbetskamrater hela dagen och hade himla roligt.
  • Taxin kom till till jobbet prick klockan 6 och jag var hemma på en timma
  • När jag kom hem hade pimpen till landlady fixat internet!
  • Jag gick ut och åt tillsammans med min trevliga granne, och han bjöd mig på ett glas vin

Så just nu sitter jag hemma hos min granne Rukesh och umgås lite grann. Det kan lätt bli tråkigt att bo själv, men det är skönt att ha en kompis som bor nära nu.. Nu ska jag umgås, men jag skriver säkert senare ikväll, enbart för att jag är så nöjd med att ha internet!


 Hindutempel i närheten där jag bor. Templen är jättefina här, den här typen finns också med en massa färger. Ska se om jag får något kort på det snart...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0