1 problem med att flytta

Det finns ju ett problem och det är ju packningen. Hur ska jag packa smart när det kommer vara både varmt och kallt, och jag bara kan ha en väska med mig? Jag försökte mig på att vakuumpacka lite kläder i plastpåse, men luften kommer ju in efter en liten stund. Jag hade ju kunnat vakuumförpacka kläderna, slänga in de snabbt i väskan och stänga igen, men jag är rädd att väskan ska explodera sedan! Jag vill ju ha med mig typ allting jag har, men det fattar jag ju är omöjligt. Ge mig råd, någon.. Jag har ju fortfarande ingen flygbiljett till Indien, så jag vet ju inte då vilket flygbolag jag åker med eller hur mycket bagage jag får ha med mig! Vilka problem jag har.. 

Comment
Postat av: anna

Vad kul att du har fått ditt uppehålls-tillstånd nu :D När beger du dig till Indien? Kramar och grattis :D

2010-10-21 @ 10:22:27
Postat av: Sara

Nämen HEJ ANNA!!! Vad kul att du läser min blogg ;)

Jag vet ännu inte när jag åker, kanske nästa vecka.. Väntar på att få min biljett, men jag tror att det blir snart..



Har ni hört något om lägenheten ännu??



Kram och tack!

2010-10-21 @ 14:11:07
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0