Allt flyter på

Jag kan knappt fatta det! För en liten stund sedan fick jag reda på att mitt visum är klart. Jag har fått ett employmentvisa på ett år med multiple entries! Jag kan vara i Indien i ett helt år och åka in och ut hur mycket jag vill utan konstiga regler om att stanna i Sverige i två månader.. Så länge som jag har väntat på att få ett, och nu har jag det äntligen. Det som är mest förvånande är att jag lämnade in min ansökan i fredags, och det är klart redan idag!

Så nu blir det en flytt till Indien på riktigt. Jag ska bli Indienbo! Indien kommer att vara mitt land, det är där jag bor. När folk frågar mig vart jag bor, då kan jag svara; Jag bor i Indien. Åh, vad jag är glad att jag har fått mitt visum. Nu äntligen slipper jag leva i ovisshet och längtan. Nu har jag fått det som jag väntat på.

Comment
Postat av: Vickan

Grattis! Sa skont det maste kannas!

2010-10-19 @ 22:44:56
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0