Baserat pa en verklig handelse

Detta som jag kommer att skriva for er nedan ar inte ett skamt, inget pahitt, och inget overdrivet. Det har hant och hande nyligen. Det varsta har hant, jag trodde aldrig att nagot sadant har skulle handa, men jag hade tydligen fel. Jag far dagligen utsta folk som glor och kommenterar, det har blivit vardagsmat for mig och jag bryr mig i princip inte langre, men det har tar verkligen priset!

Jag var ute pa ett matstalle och at, darifran skulle jag ga till en shoppinggata som inte alls ligger langt bort, men ungefar 100 meter ar lite odsliga, enbart lagenheter och bilar, knappt nagra folk. En man gick bakom mig och pratade i telefon, jag kande pa mig att nagonting var pa gang. Han gick forbi mig och stannade sedan nagra meter framfor mig. Nar jag passerade kom det.

Konstig kille: Excuse me? I am a giggolo, do you want to have sex with me?
I normal ton som att detta var det normalaste man kunde saga.

Jag: No, I dont want to have sex with you, your ugly, fucking bastard!
Sen gick jag darifran.

Comment
Postat av: Vickan

Men fy vilket äckel! Så hade han mage att vilja ta betalt dessutom!

2010-10-09 @ 13:09:02
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0