...

Har jag ens sagt vad jag jobbar med?? Alltså jag är så himla trött sen resan och ganska virrig också känner jag, så jag vet inte vad jag har skrivit och inte.

Jag är a swedish language expert! Japp, det blir man automatiskt när man är svensk ;). Det var den titeln jag fick när jag skrev på kontrakt idag. Jag ska under tre månader, förhoppningsvis inte längre, vara proof reader, eller korrekturläsa dokument. När jag skriver förhoppningsvis inte längre så menar jag att jag hellre blir skickad till Mumbai efter dessa tre månader än att fortsätta med proof reading i Bangalore. Mina chefer håller redan på att starta en branch office (heter det så?) i Mumbai, och kan ni fatta att det är i Andheri west?! För er som inte vet är det där jag har bott tillsammans med Vinnie, och där Vinnie fortfarande bor. Mumbai är en extremt stor stad, jag har trott att jag har haft någorlunda bra koll, men det har jag bara haft åt södra delen, så oddsen att kontoret och att Vinnie ska vara i samma förort är inte megastor. Inte megaliten heller, men mer små odds än stora!

Alltså jag är så himla trött, jag fattar inte varför jag inte sover. Förra natten sov jag kanske 2 timmar, i natt sov jag 6 timmar och den här natten som kommer, blir det att jag sover 6 timmar igen! Men men, snart är det ju helg, och det är faktiskt skönt att äntligen ha något ordentligt att göra...

Comment
Postat av: Lisa

Sov ordentligt din lilla virrpanna! Låter som att du behöver sova ut :-)

Jobbet låter inte superutvecklande, men så blir det ibland. Då får du tänka att det förhoppningsvis bara är tre månader och att det blir bättre sedan.

Du har ju iallafall fått ditt visa!!!



Trippen till Ullared bar bra igår! Ganska mkt folk när vi kom (runt 14) men det blev bättre allteftersom. Handlade bla en kappa, handväska, locktång, plattång (båda vidal sassoon)samt lite blandade saker som man kommer på att man "bara måste ha". Jag får ta bilder på grejerna och skicka till dig.



Lycka till med lägenhetstittandet!



Kram kram

2010-10-28 @ 08:59:51

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0