Färdigpackad =)



Det här är alltså allting jag ska ta med mig.. Två handbaggage och två väskor som ska checkas in. De kommer nog att väga mer än de 30 kilo som jag får ta med mig, och garanterat mer än de 20 kilo jag får ha med mig på det sista inrikesflyget! Jag hoppas att de är snälla och låter mig slippa betala övervikt...

Jag har fått min flygresa nu, och 13.30 imorgon flyger jag från Landvetter... Men då jag för tillfället bor på Orust börjar ju min resa såklart mycket tidigare än dess. Jag ska tillsammans med mamma ta bussen till Göteborg där vi sedan träffar pappa som kör oss till Landvetter. Skönt att åka bil och slippa bära alla dessa väskor. Inte för att jag ens hade klarat av att bära alla dessa ens någon enstaka meter! Min resrutt är Gbg - Istanbul, Istanbul - Mumbai, Mumbai - Bangalore! Ganska seg resa, och jag är framme i Bangalore 8.30 på tisdag morgon, svensk tid. Har några timmar att slå ihjäl i Mumbai, så då ska jag träffa Vinnie =).


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0