Fredag

Jag har nästan aldrig njutit av fredag tidigare, men nu jobbar jag så thank god its friday! Jag har tagit några kort med några kollegor idag. Jobbet är ganska simpelt så det ger mig mer utrymme åt att umgås. Det som ska vara klart på 9 dagar, skulle jag kunna klara av på två, så ni förstår säkert då vilket tempo det är på kontoret.. Jag får sitta och låtsasarbeta då jag sitter bredvid arbetsledaren... Jag går runt och pratar med folk, dricker te för att värma mig och tar extra lång lunch för att inte hinna ikapp alla kollegor som har jobbar längre än mig

Jag har nästan aldrig njutit av fredag tidigare, men nu jobbar jag så thank god its friday! Jag har tagit några kort med några kollegor idag. Jobbet är ganska simpelt så det ger mig mer utrymme åt att umgås. Det som ska vara klart på 9 dagar, skulle jag kunna klara av på två, så ni förstår säkert då vilket tempo det är på kontoret.. Jag får sitta och låtsasarbeta då jag sitter bredvid arbetsledaren... Jag går runt och pratar med folk, dricker te för att värma mig och tar extra lång lunch för att inte hinna ikapp alla kollegor som har jobbar längre än mig. Alltså det är så långsamma och jag förstår verkligen inte hur det kan ta nio dagar! Jag jobbar superlångsamt, men det tar ändå inte nio dagar för mig! De andra måste prata väldigt mycket för att det ska ta nio dagar.

Idag var jag och kollade på en lägenhet, men den var inge bra alls! Läget var det allra bästa, alltså  bätte går inte att få, men lägenheten, nja inte så bra... Det var gångavstånd till allra de bästa restaurangerna och shopingmalls, men lägenheten luktade skit och var himla liten. I morgon ska vi kolla vidare så jag återkommer då.

Imorgon ska haf skaffa simkort och förhoppningsvis lägenhet....
Vi får se.....

 Jag tillsammans med några av mina kollegor utanför kontoret.. Umgås mest med de killarna på kortet, den äldre mannen och kvinnan hängde på oss då. Den äldre mannen pratar förresten danska..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0