Gårdagen

Igår kväll hände det inte så mycket, jag var megatrött och Philip gjorde en drink till mig, vi satt och drack medans Christina kände sig dålig och låg och halvsov i soffan. Vi lämnar hemmet halv åtta på morgonen och är inte hemma förren åtta på kvällen, så det blir långa dagar här. Men tro inte att jag jobbar sådär mycket, jag spenderar ungefär 3 timmar i bilen. Och mina stackars chefer måste vänta på mig på kontoret då det är där taxin släpper av mig. Så de får vänta i ungefär en timme på mig innan jag kommer.

Kommer ni ihåg att jag skrev om mina alldeles egna chaufför Deepak. Jaa, det trodde ju jag, men honom hade jag bara i en dag, sen dess (en dag) har det varit andra (två).. Han som körde hem oss idag satt och tjuvringde till sina kompisar och låtsades vara en tjej; Hello, hello. what u doing? Med ljus röst såklart! Och ingen av de här två har ju kunnat engelska, det var ju det som var så bra med Deepak. Men tydligen är det han som organiserar alla chaufförer och skickar dem dit de ska den tiden de ska vara där osv.. I will miss you Deepak =(.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0