Godnatt!

Nu börjar det bli lite pirrigt, inte så många timmar kvar tills jag drar =). Bara en natt kvar och så några stressiga timmar imorgon bitti. Men det ska bli riktigt roligt, ska bli skönt att landa i Mumbai och träffa Vinnie och det ska också bli skönt att komma till Bangalore och kunna packa upp och slippa leva i en resväska som jag har gjort sen jag kom till Sverige.. Och det ska bli otroligt skönt att få lite värme igen, det har jag verkligen saknat. Jag har redan fått nog av kylan, har ju till och med fått snö under den korta tiden jag har varit hemma. Jag längtar efter att få kunna ha klänningar och kanske någon sjal, och inte vara så himla frusen som jag är här!

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0