Hemma i Sverige

Det blev inget Istanbul, jag kunde boka om min resa när jag var där och det var faktiskt himla skönt att komma hem samma dag. Sussi, Per och Isabella väntade på flygplatsen, Isabella höll i en jättefin skylt där det stod välkommen hem moster Sara, jättegulligt var det..

Så nu är jag hemma i Sverige på obestämd tid, imorgon ska jag lämna in min visumansökan och jag hoppas verkligen att jag inom en snart framtid får mitt employmentvisa som är det jag har velat ha.
En tjej som bor i Mumbai hade hittat den här artikeln, och den var så bra så jag är tvungen att visa er. Den är skriven på engelska och handlar om hur det är att bo i Indien som utlänning. Superbra var den verkligen och jag känner igen mig i nästan allting.
http://www.theaustralian.com.au/news/features/mad-for-mumbai/story-e6frg8h6-1225934717682

Comment
Postat av: Lisa

Hej!



Det var verkligen en mkt bra artikel och jag kan tänka mig att du känner igen dig i det mesta. Mycket av det som hon skriver känner jag igen från din blogg!!



Intressant att man kan älska och hata så mycket på samma gång.



Kram

2010-10-15 @ 11:30:20

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0