Indisk mat

Har varit dalig pa att uppdatera maten.. Har ar typ varldens starkaste kycklingrulle som inhandlades i ett litet gatukok. Man ser inte sa mycket, men man kan se att kycklingen ar rod, och det har jag lart mig ar mycket farligt=valdigt starkt! Gront brukar ocksa vara ganska starkt.


Nagot bland det basta man kan ata har i Indien ar Sizzlers. Det ar helt underbart gott, och jag har hittat varldens basta sizzlerstalle. Min tidigare favorit var Kobe Sizzlers, men nu vet jag att de ar godare pa Redbox Cafe! Maten serveras pa en rykande platta, maten ligger pa en badd av kol, och det ar pommes frites, kyckling, sas, nudlar och gronsaker. Det ar lite som en minibuffe. Den har var sjukt god, tog Chickensteak sizzler med champinjon och rodvinssas, mums!


Jag bestallde for ett tag sen applejuice, jag var sa himla sugen pa det och sag da framfor mig den har morka orangea fargen eller vad det nu ar for nagon farg, men fick istallet en juice som sag ut sa har och ifragasatte om det verkligen var min applejuice! Men inget tvivel pa det nar jag val hade smakat, den var farskpressad! Jag tror aldrig jag har druckit applejuicen sadan, det var som att dricka ett apple. Lite konstigt kandes det, men det var himla gott.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0