Istanbul here I come

Nu sitter jag har, for den har sista gangen. Kanns lite vemodigt att aka harifran igen. Hade varit skont att stanna ett tag till, men det ar alltid kul att komma hem ocksa. Jag har en resa pa ungefar 33 timmar framfor mig nu. Om ungefar tva timmar aker jag till flygplatsen, om ungefar 4 timmar lamnar jag Mumbai och kommer sen att vakna upp i Istanbul. I Istanbul har jag 23 timmar och 35 minuter att spendera. Sa jag har bokat ett hostel inne i staden sa att jag ska kunna vila upp mig och sightseea lite. Har aldrig varit i Turkiet sa det ska bli lite roligt, far se hur mycket jag orkar med efter den har resan bara. Hur ar vadret i Istanbul nu forresten? Det har jag helt glomt av att kolla upp.

Sa jag ar alltsa tillbaka i Sverige pa onsdag formiddag. Jag hoppas det inte ar allt for kallt da jag av forklarliga skal inte har sa varma klader. Fast jag ska ju inte vara ute sa mycket, sa jag klarar mig nog. Och min vaska ar helt sjukt full! Jag har knappt handlat grejer har, men anda ar den helt full. Kanske ar det bara sa att jag inte ar sa duktig pa att packa!

Vi hors kanske nar jag ar i Istanbul!

Comment
Postat av: Sophia

Hejsan! Ska du åka hem? Blev det inget jobb där borta i Bangalore? Jag hänger inte med. Hoppas allt är bra annars, Turkiet är ett spännande land och Istanbul är mysigt. Kram kram

2010-10-12 @ 10:27:51

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0