Ja, jag lever

Jag har bara inte orkat skriva i min blogg. Om man väl hoppar över en dag så är det svårt att börja igen.
Jag sitter nu på ett internetcafé, med min egna dator därför har jag å,ä och ö. Fast jag har ändå använt mig av a och o, sa jag maste sudda ut och ändra hela tiden...

Jag är som sagt på internetcafé då jag har Spotify premuim på min dator, och den som uppfann det är inte vidare smart! Jag måste alltså uppdatera låtarna varje månad, annars funkar det inte att spela låtarna offline, skitirriterande!

Bjuder på en så-här-köper-man-grönsaker-bild!


Comment
Postat av: mamma

Hej Sara



Allt väl?

Jag tycker att du är jätte duktig och skriver ofta i din blogg så att vi är uppdaterade.



Nu längtar jag efter att träffa dig



Puss o kram

Mamma

2010-10-01 @ 21:52:18

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0