Kvällen

Ikväll hade vi en liten fest hemma för kollegorna på Nordictalks, jag Christina, Philip, Gino och Antti. Vi har haft det mycket trevligt, men det var ändå skönt att få gå och lägga sig ganska tidigt..

Imorgon ska jag träffa en annan kollega och vi ska sightseea lite i Bangalore och det ser jag fram emot, kameran är laddad, så ni kommer säkert att få lite bilder snart. Jag har ju knappt varit ute här i Bangalore, så det ska bli så roligt att få se lite av staden. Efter det så ska jag förmodligen träffa en annan vän som jag lärde känna i Mumbai, men jag får se om det finns tid till det.

Varken lägenhet, FRRO eller simkort har det blivit idag, men jag är inte så förvånad över det.. Nu ska jag sova, godnatt!

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0