Lördag

Igår blev det dåligt med skriverier, och jag ska förklara varför. Jag slutade 6 som vanligt, taxin körde mig till Nordictalks jag var där strax efter halv åtta. Sedan åkte vi och kollade på lägenhet. Som jag skrev tidigare så var läget helt perfekt! Jag vill verkligen bo i det området så jag hoppas att vi hittar någonting annat i det området. Vi åkte även och handlade på vägen hem, så jag var inte hemma förrän strax innan tio på kvällen. Och när vi kom hem så hade vi lite fest, så det blev himla sent. Vi gick nog inte och la oss före 4 tror jag.

Idag ska jag och Philip registrera mig på FRRO, som jag hoppas går smidigt sen ska vi fixa ett nytt simkort till mig och även kolla på en till lägenhet. Nu ska jag upp och göra mig iordning, hörs sen!

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0