På begäran

av någon, så ska jag försöka skriva i min blogg även under tiden som jag är i Sverige. För er som inte vet så är jag hemma i Sverige på obestämd tid, för att förhoppningsvis kunna få mitt employment visa. Jag har ju en gång tidigare ansökt om det, men då fick jag det inte. Så nu hoppas jag verkligen att det ska gå igenom. Får jag det, så får jag stanna i Indien i ett helt år! Helt fantastiskt ju. Och då hoppas jag att det är flera som vill komma och hälsa på mig... Det är en inbjudan till alla!

Jag kom hem från Indien i tisdags, och stannade i Stockholm hos min syrra tills på fredag. Jag lämnade in min visumansökan i fredags och efter mycket stress, irritation och hjälp från tt service (det är där jag ansöker om visum) så fick jag iväg ansökan. Senare samma dag åkte jag till Strängnäs och Anna. Vi åkte bil tillsammans ner till Stenungsund för att i lördags gå på Ellas 25års fest. Maskerad med temat filmkaraktär, alla var jättefint utklädda, jag själv föreställde Carrie Bradshaw i SATC. I första scenen i första filmen har hon en jättesnygg vit klänning med stor blomma, jag hade en liknande klänning på mig. Hade jättekul på festen, åkte hem på natten och sov hemma hos Anna. Idag ska jag nog packa upp min väska och tvätta lite kläder. Jag avskyr att bo i en resväska som jag gör nu!

 Jag blev även pilot senare på kvällen...

Comment
Postat av: Ella

Vad roligt att du hade kul! =D

Jag vill gärna ha alla dina bilder! Mejla mig! ;)

2010-10-17 @ 16:17:40
Postat av: Sara

Jag ska skicka bilderna till dig Ella. Finns det bättre sätt än mailen? Det får ju inte plats så många bilder där.

2010-10-18 @ 15:35:58
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Ella

Njae, min msn funkar ju inte.. Så jag vet ingt bättre sätt =S

2010-10-18 @ 17:06:41

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0