Redo for jobb =)

Vaknade for en stund sedan, har jag gjort mig iordning och vantar nu pa att Christina och Phillip ska bli klara sa att vi kan aka till kontoret. Dar sa ska jag mota de jag ska jobba for de narmaste tre manaderna och han kor mig da till det kontoret. Innan jag borjar arbeta sa ska jag registreras med papper och passerkort, och fa introduktion sa det blir nog en lugn dag. Nar jag har slutat sa ska jag kolla pa lagenheter, hoppas att nagon ar mysig och faller mig i smaken... Onska mig lycka till!!

Kram


Comment
Postat av: Lisa

Hej!



Lycka till din allra första arbetsdag!

Jag hoppas att någon av lägenheterna idag känns bra så att du kan flytta in så snart som möjligt.



Idag blir det Ullared :-)



Kram kram

2010-10-27 @ 08:59:55

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0