Skon hund

Har i Indien sa kryllar det av herrlosa hundar, jag alskar dem! Vissa ar sa himla sota, vissa mindre fina. Men jag gar aldrig fram och klappar nagon hund, da jag ar radd att de har loppor och andra saker. Vilket ar synd, annars hade jag haft hur manga hundar som helst har... Jag har lart mig att det inte ar speciellt synd om hundarna har (forutom de som drar pa sig sjukdomar), nastan alla ar jattetjocka, for att de far sa mycket mat av snalla manniskor och sa lever de ju precis hur de vill med en massa frihet. De behover aldrig ligga hemma och ha det trakigt, utan kan hitta pa allt vad de vill gora. Visst, de har ju ingen ac heller, men jag tror de har det bra anda. Hittade en stortskon hund nar jag var ute haromdagen...



Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0