Tacomys

Nu har vi precis avverkat en tacomiddag. Jag har varit sugen på det ett tag, då det inte finns i Indien och äntligen idag fick jag det. Min snälla syster sa att hon hade köpt min favoritglass till mig, Gbs krossad choklad, men sen sa hon att vi skulle dela! Jag blev lite besviken då hon först sa att hon köpt den till mig =(.

Jag var som sagt på min ansiktsbehandling idag, och nu är jag himla ren och mjuk i fejjan. När jag var klar åt jag lunch på Steinbrenner and Nyberg, de har en dagens soppa och en tårtbuffé! Jag åt ungefär 4 olika tårtbitar... Jag gick också på stan och hade tänkt shoppa loss, men jag hittade bara strumpbyxor och leggings.

Nu ska vi snart kolla på en ny serie som heter the event. Den ska tydligen vara poppis, OCH den är bara ett avsnitt efter USA, helt sjukt!

Kram kram

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0