Tidig morgon...

Efter att ha fått ett väldigt tidigt samtal (klockan 8) av min chef, är nu de senaste beskeden att jag förmodligen kommer att åka till Indien på Söndag eller på Måndag. Jag tänkte väl att det skulle vara så snart, så jag har i princip packat klart. Jag har bara mina skor att packa ner, och till det behöver jag en till väska! Jag vet att jag egentligen kommer få betala övervikt, men jag hoppas att de är snälla på flygplatsen och har lite överseende i och med att jag flyttar. För att flytta så har jag ju ganska lite saker.. Men vi får se hur det går.

Så idag är jag i Göteborg och hälsar på min syrra, om några timmar ska jag in till stan och gå på en ansiktsbehandling i 60 minuter som jag fick i present av min syrra, det ska bli superskönt. Jag får se vad kvällen och eftermiddagen bjuder på.. Ha en trevlig fredag allihop!


Comment
Postat av: Lisa

Tur att du redan är färdigpackad och klar.

Hoppas du njuter ordentligt av ansiktsbehandligen

:-)



Idag blir det mys hemma med tacos!



Kram

2010-10-22 @ 12:32:52

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0