Ullared

Igår var jag på Ullared med mamma. Vi kom fram strax efter elva och det var sjukt mycket folk i affären. Efter en liten stund stängde de dörrarna så att fler folk inte kunde komma in. Det var alltså helt fullt. Vi gick runt i flera timmar, som man vanligtvis gör när man är där! Jag hittade inte så mycket, schampo, balsam, godis... Köpte även ett par stövlar inne på Scorett. Innan vi hade kommit fram hoppades jag på att få se Morgan, men tyvärr glömde jag av honom i butiken, jag blev nog lite ha-galen.. Jag vet alltså inte om jag såg honom... Men jag såg däremot ett par fina trosor där det stod Jag <3 Morgan. Jag tänkte köpa ett par till Victoria då jag vet att hon väldigt gärna vill ha ; )

När vi var klara och redo att gå till kassan var det såklart jättelång kö, vi stod säkert i 30 minuter och väntade på våran tur. Kvinnan som stodframför oss hade packat vagnen till kanten och lite till. Jag gissade att hon hade köpt för 6200, hennes nota slutade på 6074, så det var ganska bra gissat!

För er som inte har hemhjälp, eller så kallad Maushi, kan jag visa här hur hon städar hemma hos oss i Indien. Först borstar, sedan tvättar. Men först kommer borstningen, enjoy!


Comment
Postat av: Vickan

Åh, Darn, glömde be dig att köpa ett par till mig! Har ju slitit ut de gamla redan!



Hoppas att resan till Indien gick bra och att nya jobbet går som smort! Diggar dina videos förresten! =)

2010-10-25 @ 18:27:12
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0