Bandra

Hangde i Bandra tidigare idag. I och med att det ar festival (skrev fel i det forra inlagget, festivalens FORSTA dag var igar, och pagar ca 10 dagar framat) sa ar det en massa trafik. Tog mig nastan en timme till Bandra, brukar ta mellan 20-30 minuter i vanligt fall. Nar jag antligen var framme kakade jag en god lunch och sedan var jag runt och kollade i butiker. Det finns aven en marknad, jag tror att de ar mest kanda for sina skor. Det finns massa skor dar! Jag kopte dock ingenting, utan kande bara hur jag blev mer och mer irriterad pa alla som ville ha in mig i sin lilla shop och alla som ropade "madame, madame, come have a look" efter mig. Jag orkade verkligen inte med det idag, sa jag akte hem bara efter nagra timmar. Dagen i Bandra slutade med att en familj ville ta kort pa mig, tillsammans med pappan och barnen. Jag sa nej, men nar de fortsatte med sina "please, please" sa kande jag mig tvungen att stalla upp.

Hem ljuva hem, sager jag bara... Sa skont att komma hem till lagenheten nar man inte orkar med alla manniskor ute.  Har kommer forresten mina bilder fran igarkvall som jag lovade. Som sagt ar min kamera inte sa bra, men ni kanske far en liten uppfattning om hur det kan ga till...

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0