Forkylning

Har akt pa en forkylning nu. Jag skyller den, och allt annat som hander mig, pa AC. Jag avskyr alla AC som finns OVERALLT! Det ar inte ens varmt ute, anda ska det finnas AC overallt, och dem ar pa typ 17 grader! Jag tar nastan alltid med mig en tjock troja ifall det skulle bli for kallt nagonstans.. Fast nu kanske jag har overdrivit lite, det ar ganska varmt ute, typ 25 grader, men det ar ju inte sa sa att man haller pa att svettas ihjal. Och ACarna kanske inte ar 17 grader heller, men det kanns som det.
Sa det jag lider av nu ar alltsa;

  • Forkylning med massa nysningar
  • Torra, kliande och konstiga lappar
Inatt vid 4 tiden sa landade Juliti och Maria (mina swindiakompisar) i Mumbai! Jag ska traffa dem senare idag sa ska vi nog ut och festa ikvall.. Ska bli himla roligt faktiskt. De ska volontara i Pune (dar vi tidigare bodde) i nagra manader och sa stannar de en natt eller tva i Mumbai. Jag hoppas ju saklart pa tva =).

Igar var det inte sa handelserik dag. Jag var hemma halva dan och tyckte synd om mig sjalv da jag var sa forkyld. Jag var ocksa jatte snurrig i huvudet, mest nar jag lag ner, det kandes som jag hade druckit en massa alkohol men det hade jag ju inte! Jag vet inte vad det berodde pa, men jag skyllde pa ACn ;). Naa, jag drack en massa vatten, och idag verkar det battre. Senare pa eftermiddagen var jag ute och jag var sa sugen pa Dahi puri, som ar mitt favoritsnacks och ser ut sahar


Efter det sa var jag pa bio. Kollade pa Resident evil, den var sadar bra paminnde lite om bade Matrix och I am legend.

Comment
Postat av: Lisa

Hej!

Din stackare att du är förskyld, hoppas det går över snart. Jag har världens rethosta och bara hostar hela tiden..



Hoppas ni får kul ikväll när ni går ut :-)



Kram

2010-09-15 @ 10:13:52
Postat av: Sara

Ja, stackars mig.. Jag sa ju att jag blev smittad av dig nar vi pratade! Konstigt hur det kan bli sa.. Hoppas du blir kvitt din hosta snart.



Ikvall lar det bli ballt =)



Kram

2010-09-15 @ 12:50:20
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad smakar det där favorit godiset? =) För mig som inte vet vad det är.. =)



Krya på dig! =)



Kram

2010-09-15 @ 15:54:40
Postat av: Vickan

Vad mysigt ni verkar ha det? Vet du än när du kommer hem en sväng igen?

2010-09-15 @ 20:01:12
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/
Postat av: mamma



Hej Sara



Roligt att läsa om den senaste. Tråkigt att du är förkyld. Stäng av AC.



Roligt att du få träffa dinaswindiakompisar. Hoppas ni får trevligt tillsammans.



Kram, kram och krya på dig.

2010-09-16 @ 16:19:19
Postat av: Sara

Jaa, vad smakar det egentligen? Youghurt och lite sott, som kola! Du far smaka nar du kommer hit och halsar pa Anna =).

Vickan, jag kommer vara i Sthlm fran den 13 oktober och nagra dagar framat, sen ar jag hemma kanske till november.. Kommer du vara i Sverige da?



Ja, ACn ar avstangd for tillfallet, men ibland blir det sa varmt sa den maste anvandas.. Har blivit jattehes nu, men det gar sakert over snart.. Jag hade jattekul med kompisarna..

2010-09-16 @ 20:23:55
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0