Jag ar livradd!

Jag har kommit i kontakt med en for mig ny sjukdom. Konjunktivit! Man far tydligen ganska ont i ogat och man blir glansig och aven rod. Jag laste om det i tidningen haromdagen, i Mumbai har 850 manniskor drabbats enbart den har manaden. Sjukdomen ar runt omkring mig hela tiden, nagra av Vinnies kompisar har det, och de far inte komma hit for mig, folk som jobbar i butiker har det och da gar jag ut darifran. Jag ar livradd att fa det, jag tvattar handerna typ hundra ganger om dagen och anvander mig av handsprit som jag aven baddar lite runt ogonen for sakerhets skull.. Jag har redan haft en ogonoperation nar min vagel VAGRADE forsvinna, och det var det varsta jag varit med om. Nu far inte mina ogon drabbas av nagonting mer. Konjunktivit behandlas i och for sig med antibiotika men anda, med min otur skulle det val behovas en operation i alla fall....

Som jag tidigare berattat om sa var ju jag, Juliti och Maria pa Chowpatty beach och kollade in festivalen.


Nagra hundratals manniskor samlade pa en liten, liten yta.

Den fina Ganesh statyn

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0