Myggorna anfaller

Jag har haft det lugnt ett tag med alla betten, men med takt att regnperioden slutar, slutar aven lugnet.. Jag har for tillfallet 13 bett som konstant kliar.. Eller ja, inte konstant men ganska ofta. I och med att regnperioden i princip ar slut nu, har inte regnat pa flera dagar, sa har aven temperaturen stigit ganska manga grader. Det maste vara over 30 grader nu tror jag. Det blev mycket varmare fran en dag till en annan och jag hann saklart inte ens marka det. Jag tog pa mig jeans en dag nar jag skulle ut, och var tvungen att aka hem igen efter ett tag for att byta om for det var sa himla varmt.. Sa nu far jag lagga jeansen pa hyllan och anvanda mig av mina klanningar istallet...

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0