Sorry

for dalig uppdatering, har inte haft internet hemma pa ett par dagar men nu funkar det som det ska igen..Jag laddade for ett tag sedan ner Paganinikontraktet som ljudbok och har nu lyssnat fardigt pa den.. Det var en riktigt bra bok, rekommenderar er att lasa den om ni inte har gjort det redan..

Jag funderar pa att ga till frisoren nu snart innan jag aker hem. Och antingen sa ska jag farga det ljusbrunt, eller sa ska jag fixa till min blonda utvaxt. Jag kan verkligen inte bestamma mig och av Vinnie far jag ingen hjalp alls. Sa vad tycker ni, ska jag fortsatta vara blond ett tag till, eller ska jag bli brunett igen???????


Comment
Postat av: Lisa

Hej!



Med tanke på hur nöjd du var förra gången du gick till frissan i Indien tycker jag inte du skall göra något där.. Bättre att vänta tills du kommer hem hit. Om du inte hittat en väldigt bra frisör vill säga.

Jag tycker du passar bäst som brunett :-)



Kram kram

2010-09-24 @ 08:00:20
Postat av: Vickan

Om du är osäker tycker jag du skall behålla det blonda ett tag till, det är ju lätt att färga över till skillnad från att blondera det bruna =)

2010-09-24 @ 11:47:09
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/
Postat av: Dana

Brunett såklart!!! :-)

2010-09-26 @ 20:48:14

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0