Sota tjejer

Traffade pa tva jattesota tjejer nar jag var i Colaba. Jag fragade tjejen i gront om hon ville vara med pa kort och det ville hon, tjejen i den andra klanningen hoppade in i bilden precis innan jag tog kortet. De tyckte det var jatteroligt och skulle kolla pa korten jag tog och skrattade at dem. De var valdigt fint kladda for att vara tiggarflickor, men de kanske tjanar bra med pengar pa att hanga pa Colaba! Det ar valdigt manga turister som hanger har, sa de far sakert en hel del pengar och mat.



Jag pratade med tva killar fran Tyskland som var har och reste runt och de berattade en rolig historia for mig. En dag nar de var ute bestamde de sig efter mycket om och men att kopa ris till nagra barn som tiggde. Barnen tog dem till en liten affar dar de fick en pase med ris. Ett kilo ris kostade fran borjan 500rs, men de anade att det var pa tok for mycket. Efter att mannen gatt ner i pris, fick de tillslut kopa riset for 350rs. Nar de senare gick in i en riktig butik ser de att riset kostar 50rs per kilo... Jag hoppas att barnen fick lite av mannens vinst, de hade ju anda dragit med dem till just den butiken.. Haha, det hor verkligen till att bli lurad pa pengar har! Sa lange det inte hander mig ar det bara roligt att hora alla sadana historier =)

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0