Airtel

Efter många, långa och arga telefonsamtal till Airtel har jag nu äntligen fått tillbaks internet. De är helt störda på Airtel, ringer man till någon så funkar ingenting, ringer man till någon annan så är det inga problem, ringer man till en tredje så är någon redan på väg hem till dig. Ja, det tog ungefär 6 timmar innan någon ens kom hit och kollade. Men den här gången lönade det sig att vara ihärdig och ringa mycket, för han som kom hit sade att om jag inte hade ringt till honom skulle han ha kommit imorgon bitti, trots att jag hade sagt till alla andra att det var akut och att någon var tvungen att komma idag.

Jaja, nu är internet fixat i alla fall, nu är det bara vatten som behövs, där har jag inte varit lika ihärdig med att ringa, så då dröjer det säkert ett tag. Jag blev lovad att någon skulle leverera vatten idag, men jag blir inte förvånad om det händer imorgon eller om två, tre dagar..

Har jag förresten någonsin nämnt mina favorithundar? (Ja, jag vet att jag tjatar om dem heeeela tiden) De är så himla söta, de har nämligen blivit mina vakthundar nu. När någon okänd kommer är i närheten av min grind eller går in genom grinden, så blir det ett himla liv! De skäller och skäller och slutar inte ens när jag kommer ut och säger till dem. Så jag känner mig ganska trygg, ingen okänd skulle obemärkt kunna komma in i mitt hus.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0