Bio

Vaknade tidigt imorse, åkte iväg till Forum mall och kollade på bio. Jag har typ aldrig kollat på bio på morgonen, men det var ganska så skönt faktiskt, det var endast sex stycken som kollade på samma som jag, Lincolns Lawyer. Efter bion var det lunch på en kinesisk restaurang i närheten av mig, Momoz, billig och god mat har de. Nu är jag hemma igen, och måste vila. Man blir så otroligt trött av att vara ute i värmen, även om det bara är för en liten stund.

Var inne i en Apple butik förresten, tänk om man skulle köpa en 27 tums Apple dator! Det är ju som att ha en tv. Lite skillnad från min 10 tums skärm som jag har nu.. Fast jag gillar inte Apples datorer dock, kanske jag skulle investera i en Ipad istället, är det värt det? Vad gör man med dem egentligen? Nja, jag vet inte om det ens blir en sådan, jag klarar mig ganska så bra med min lilla laptop faktiskt...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0