Fixad dator

Precis som jag misstänkte tog det mig hela dagen, och jag kom inte ens iväg till banken! Herregud, vad allt är långsamt här, inklusive jag... Fast jag är nog av den snabbare sorten här, men jämfört med normalt har jag börjat ta det lite lugnt. Nu har jag i alla fall en fullt fungerande datorskärm, och slipper nu "veva igång den" som en bekant så bra uttryckte det.

Efter att jag fått tillbaka datorn var jag tvungen att ta mig till en butik som ligger i närheten av mitt kära favorithak Banana beach. Utanför hängde såklart min vän "managern". - Hey Bhaiya (bror), utbrast han när han såg mig. Jag stannade till och vi började prata lite grann. Jag sade till honom att han inte kan kalla mig bhaiya, jag kan bara kalla honom för det. Och han svarade; Men du kallade ju mig bhaiya första gången du var här, så det är vårat kodord nu! Haha, okej, kodord för vad?! Som att ingen förstår vad vi snackar om eller??

Jaja, han ville att jag skulle komma ikväll (såklart) så skulle han ta hand om mig, sade han. Vi får se om jag orkar dit ikväll, har ju blivit lite trött nu efter all "frisk" luft...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0