Fy sjutton

Vilket äckligt väder det är idag... Det regnar helt sjukt mycket! Och såklart lyckades jag gå ut precis när det började. Som tur var hade jag med mig paraply, annars hade jag nog inte stigit av bussen ännu, hade nog bara åkt runt, runt, tills det sluta regna.. När jag skulle gå över gatan, så var det översvämmning, när jag hoppade av bussen var det värsta översvämmningen över hela vägen i en kilometer, när jag kom in på min gata var det översvämmning. Nu har jag vadat i så mycket äckligt vatten så det är inte klokt. Tog en dusch så fort jag kom hem.

Vilken tur att jag förutspådde att det skulle bli regn, då tog jag på mig mina Easytone sandaler som är vattentäta! Nä, nu ska jag inte gå ut mer för idag, det blir till att stanna hemma ikväll, inte roligt på något uteställe idag ändå, nu när det regnar..


Min översvämmade gata


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0