I love

Jag älskar Banana beach. Träffar alltid på en massa roliga människor där, och många gånger är det folk som vill hjälpa mig med olika saker. Ofta träffar jag på folk som har något bra att erbjuda... Men även några stalkers! Skrev min mailadress på en servett som jag skulle ge till en kille då han skulle maila en grej till mig, det slutade med att han inte ville ha servetten, så jag skrev hans mail i min mobil istället. Servetten struntade jag helt i, och glömde även av den... Nu i morse när jag kollade mailen, hade jag fått ett mail med ämnet: Hey Pretty face! Haha, då hade någon annan kille tagit servetten och skrivit mail till mig klockan ett på natten, och även skickat med två kort på sig själv.. Tur att det inte var mitt nummer jag skrev ner...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0