Inget att göra

Jag har känt mig väldigt uttråkad på sistone. Men det har väl sin orsak i att alla mina kompisar är upptagna med alla sina problem till höger och vänster. Jag får försöka stå ut tills allt är ordnat, då blir det säkert mer att göra här.. Idag har det varit fint väder, så jag har hängt ute i solen lite grann, kändes jätteskönt, då det inte har varit sol på hela två dagar, och när man samtidigt hör hur soligt och skönt det är där hemma.. Jag ska väl inte klaga, då jag har haft det sommar hela eran vinter, men det känns ju trist att inte ha sol hela tiden..

Vaknade 4 inatt av att min favvohund satt utanför mitt rum och gnydde. Jag gick ut, och öppnade upp grinden åt honom. Han blev jätteglad och hoppade på mig några gånger innan han for iväg som en raket. Det var tydligen något jättespännande i slutet på gatan. Och idag var det en kille från LG här, han skulle kolla tvättmaskinen igen. När han är utanför huset ringer han, och säger att det är hundar där så att han inte kan komma in. Haha, så jag fick gå ut och leda honom in, han var väldigt rädd. Och han blev förvånad när jag sade att det var gatuhundar, han trodde nämligen att de var mina =). Men det är de ju nästan..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0